Kızlar selam, bende sol yumurtalıkta pco görünümü var. Amh geçen ay 7,68di süreçte baya moralmen düştüm fakat Livde yusuf başkıran hocamıza gidince beni gün için de aramasıyla asla yalnız hissettirmemesiyle güzel enerjisiyle pco/pcos durumlarının asla” engel “ demek olmadığını öğretti. Bu süreçlerde bence en önemlisi doktor seçimi oluyor. Az önce yine bir telefon görüşmesi yaptım doktorumla ve içimi o kadar rahatlattı ki.. iyi ki dedim. Şu an gebelik planlamasında en zararlı şey olan “stres” i attığımı hissettim. Enerjinizi yükselten, stresten uzak tutan. Sizi destekleyici cümleler kuran doktorlarınız olsun dilerim. Hepimiz sağlıkla bebeklerimizn haberini duyalım 🥹🩵