Teacherlla Kze Yarın da yapacağım eğer pozitif olursa kan vermeye gideceğim, negatif olur diye korkuyorum 🫣
Teacherlla Bugün Bat günümdü bu saate kadar bir şey olmayınca ben de test yapayım dedim, 1 dk dolmadan bu şekilde oldu
Teacherlla Neslihan8154 Yarın kan vermeye gideceğim inşallah güzel sonuç olur 😊 Sizin Beta değeri nasıl çıkmıştı
Neslihan8154 Teacherlla benim 3360 falandı galiba yanlış hatırlamıyorsam yüksekti ama aldırmak zorundayım maalesef ki
Neslihan8154 Zeynepgmsbs61 2 aylık evliyim 1 buçuk yaşında oğlum var kendim kalp hastasıyım riskim var aldırmadım aldiricam 29 da kontrol için gidicem