Merhaba kızlar uygulama tam 35.1 gösteriyor doktorumdada 34.3 gözüküyor haftamız neyse doktorum 2200 ölçtü anormal bir durumu yok ama biraz küçük dedi kafama takıldı elimden gelen her şeyi yapıyorum sütüydü yoğurduydu kefiriydi muzuydu ceviziydi biraz üzüldüm sizin bebişlere kilo aldırmak için yediğiniz başka bi şey var mı sizin bebişler kaç kilo 😍