Kubraylvc yaaaa kesinlikle haklısın insan yine de yapıyoru. Soruyor durmadan felan. Benim de bir oğlum var kısım olacaktı Nisan da 24 haftalık kaybettim sonra temmuzda adet günü gelen yerleşmeyi adet sandım çünkü bir gün önce negatifti tuttum onu söktürdüm beta 250 kadar çıktı düştü sonra 🥹😂 şimdi tekrar tekrar başa sarıyorum 😂😂