Merhaba 5+3 haftalık hamileyken normal kontrol için hastaneye gittim önce keseyi göremediler beta hcg değerim 5318 di dış gebelik şüphesiyle beni yatırdılar alttan uştrasanda uzman hekim kese gördüğünü söyledi dış gebelik şüphesi ortadan kalktı fakat kesede bebeği göremediklerini söyledikler sağlıksız boş gebelik olabilir yada geç döllenme olabilri dediler.
SAT’a göre:06/07/2024-5 hafta 3 gün
Intrakaviter tek gestasyonel sak izlendi. Gs çapi 8,8 mm 5 hafta 5 gün ile uyumludur. Kese içerisinde yolk sak ve fetal pol izlenmedi. Fetal kalp atimi alinamadi. Takibi önerilir. Yazıldı epikriz raporuma 2 hafta sonra gel kalp atışı alabilecekmiyiz bakalım bebeği göremezsek kürtaj dedi hamileliğin tüm belirtilerini yaşıyorum şu an 6+4 oldu haftaya randevum var ama korkuyorum düşünmemeye çalışsamda. Geç döllenme olabilirmi geç döllenmelerde genelde bebeği göremeselerde yolk görmğşler hep ama bende yolkda görünmemiş