Benimde 5. Haftadan bu yana geliyor 9 olduk bugün arada azalıyor artıyor. Duphaston kullanıyorum bir aydır. Doktorum kabama alanı gördü ufacık kese arkasında. Bu şekilde gelerek ya da vücut onu emerek yok edecek dedi. Uzun sürebilirmiş bebek ve kese büyüdükçe de içerideki kirli kanı atıyormuş. Yeni kan olmadığı sürece korkacak bir şey yok demişti bana.