Bebeğim doğduğun da silikon uc verdim mecbur göğüs ucum hiç yoktu şuan var silikon ucu bıraktım bi kaç gündür mama da vermiyorum emzirme danışmanlığı alıyorum ama bebeğim memeyi geri itiyor bazen emiyor bazen emmiyor bende doğru düzgün tutamıyorum onu ac kalıyor diye endişe ediyorum sürekli ne yapacağımı şaşırdım sizler nasıl yaptınız var mı başka bi taktik