cakebabe 1 hafta önce doğum yaptım emzirdikten 5 dk sonra ne emdiyse çıkarıyor resmen ebe fazlasını kusar dedi ama bence normal değil bu kadarı ne yapmam gerekiyor reflüsü olabilir mi bilgisi olan var mı
Aylaa123 cakebabe şiddetli kusuyorsa reflüsü vardır bir doktora götürün ona göre reflü yatağı alırsınız ama götürene kadar biraz başı yukarıya doğru yatırın
yaasemin cakebabe benim oğlum da çok kusardı hep yan yatırırdım 6 ay kadar devam eti kusması ama öyle çok fazla çıkarmıyordu siz bi gösterin doktorunuza