Mervealya1992 Nes7616 onun baska sebebı bardır ozel olarak bebeği almıyorlar yasak kanunen yanı bebekte skntj yoksa bısy yoksa yasak
Gizem1992 yokusbebek yaaa bende çok üzüldüm o zaman keşke bebek bu kadar büyümeden düşünseydi cidden çok zor Allah yardımcısı olsun 😌
Melodimm Ddasddad Kusura bakmayın da evlilik dışı ilişkiye gire biliyorsunuz güzel (tecavüz değilse) hamilelik oluncamı sorun oluyor.Hey Allahım.
Starkmama21 Ddasddad hatırlıyorum sizi eski postunuza yazmıştım öncelikle üzücü bir durum ama dün yediğin hurmalar bu gün neyse hamlesiniz kırmak istemem sizi bildiğim kadarıyla almıyorlar iyikide almıyorlar o şuan bir bebek kaç haftalık olmuş yani karnınız vardır çevreyede bir açıklama yaptığını düşünüyorum hamile kaldıysan bebeğin babası çocuğu istemiyorsa otur bebeğine bak kıyma günah
BusrAsil2019 Ddasddad 23 haftalık ve evlilik dışı bir bebek neden şimdiye kadar aldırmadınız? Karnınız epeyi çıkmıştır çevrenizdekilere ne dediniz mesela? Bu çocuğun babası nerede? Neden evlenmiyorsunuz? trollediğini düşünüyorum aksi mantığa çok aykırı çünkü.
Nymphadoraa Ddasddad isteğe bağlı olarak gebelik 10. Haftaya kadar sonlandırılabilir. Mağduru olunan bir suç sonucu ise 20 haftaya kadar. Sizin süre zaten geçmiş. Çocukta bir sıkıntı olacak heyet kararı alınacak vs. Bunun dışında keyfi olarak 23 haftalık bir bebek alınamaz. Alan yerler de suç işlemiş olur
Zmom Yani sorarlar adama neden bu haftaya kadar bekledin? 1 hafta sonra yaşam sınırı yani doğsa yaşayabilecek kadar bir bebek var karnında hiçbir doktor buna yanaşmaz.
Nes7616 Nymphadoraa ben vermedim bilgiyi kadın doğum hemşiresi söyledi gayet de böyle oluyormuş bende şaşırdım ama öyle söyledi söyleneni yazdım emin olun böyle insanların çocuk doğurup çoğalmaması yetimhaneye gitmemesi o bebek için daha iyi gelmesin bu dünyaya zaten yani yazık aldırma vs gibi cümleler terine aldırmasını teşvik etmek lazım
61fragnat Ddasddad en sın mayısta adet görmüşsünüz korunmasız 2 temmuzda birlikte olduk yazmışsınız bebek nasıl 23 haftalık oluyor ?
Nymphadoraa Nes7616 o zaman hemşirenin verdiği bilgi hukuken eksik. O şekilde olmuyor çünkü. Olduysa da bi sıkıntı var hukuksuz iş yapılmış anlatabildim mi
myavocado Nes7616 23 haftalık bir bebeğin, tıbbi zorunluluk yoksa isteğe bağlı alınması bizim ülkemizde mümkün değil, hemşire arkadaşınızı bence bu tarz yasal olmayan şeylere karıştı ise uyarın hiç değilse anlatmasın.
Neferut Ddasddad Ben de aynı haftadayım hareketlerini hissediyorum çok benimsedim eğer bakabilecek durumunuz varsa yapmamanızı öneririm. Allah yardımcınız olsun
bhtrolcay Ddasddad yazık günah değilmi ne olursa olsun 6 aylık bi bebek ya ve annesi oluyorsunuz onun canına kıymayı nasıl göze alabiliyorsunuz bunu düşüncesi bile korkunç..
myavocado Ddasddad şartlar normal ise, yani tıbben zorunlu değil ise, bu ülkede 23 haftalık bir gebeliği sonlandırmanız mümkün değil. Bu yasal olarak mümkün değil özel ve devlet hastanesi ayrımı olmaksızın yasak