RecebinEsrasi Kızlar 24+1 haftalığız uyandığımdan beri şiddetli bel ağrım var nedensiz yaşayan var mı bu durumu acaba ne iyi gelir😖😖
Aryam2019 RecebinEsrasi bana göre bebeğin aşağıya dönüyor normal Doğum pozisyona iniyor belin ayrılıyor ama sen yine de dr bi konuş git bi Muane ol
RecebinEsrasi Ikrmels 😖banada normalmiş gibi gelmiyor ilk defa olunca bide korkuttu biraz gitcem kuzum çok teşekkur ederim
RecebinEsrasi Aryam2019 bazı kaynaklarda 24'den sonra döndüğünü okudum ama erken değil mi ya kişiye göre değişen bişey değil mi acaba bu ona da takıldım😞ben en iyisi doktoruma danışayım🤦♀️inşAllah öyledir tek ondan olsun da ağrı
Aryam2019 RecebinEsrasi senin bebeğin gelişimi önden de gidebilir dua edelim de döndüğü için ağrın olsun 🤗🤗🤗 konuştun mu dr la
RecebinEsrasi Aryam2019 inşAllah öyledir canım bugune kadar bi sorunum olmadı🤲doktorumla görüşmedim gitmedimde dinlenince biraz geçti şeker yüklemem var zaten ona gidince söyleyeceğim durumumu😊
Berivannn bnde 38 haftaligim iki dk ayakta durup bisie ilgilensem yataga yartttigmda belimin agrsindan uzanamiyorm ama ayakta hisetmiyirm yatinca hisediyorrmm neden acaba