Çok rahat bir gebelik geçirdim ne ağrı ne sancı ne bulantı oldu daha dün gibi kan verdim ve hamile olduğumu öğrenmiştim 1 yıl 8 ay sonunda hamile kalmıştım çok güzel bir duygu riskli bir miyom ameliyatı sonrası bu duyguyu yaşattı Rabbim çok şükür hiç bir zmn anne olamicam korkuları vardı evet yaşım küçük ama yaşanmışlıklar çok büyük artık iki hafta sonra kızımı kucağıma alicam nihayet 36+1 de doğum yapicam mecburiyetten ama bende kızımda sağlıklıyiz çok şükür yırtılma riskim var o yüzden biraz daha erken taniscam kızımla Allah’ım olmayan herkese nasip etsin ben umudumu kaybetmiştim olmaz demiştim tedavinin ikinci ayında hamile kaldım herşeye rağmen, çok ağladım ama değdi bu süreçte eşim ve annemin de fazla fazla desteğini gördüm heyecanimi sizlerle paylaşmak istedim biraz uzun oldu özür dilerim elbet korkum var ama şu yönde sezeryan olacağım için neyse diyorum kızımı görsem yetecek bitecek ağrılarım sancılarım benim de hikayem böyleydi….🥺😊💕🥰