Kızlar, daha yeni kontrolden gelmiştim her şey normaldi. 36.haftadayım duştan sonra böbrek ağrısı gibi bi ağrı girdi tek tarafta var. çok hafifte regl ağrı girip gidiyor. Dinleneyim geçmezse gideceğim doktora ama merak ettim bu ağrılar doğum belirtisi olabilir mi 🤷🏻♀️