Deneyimsizgebe İlk gebeliğim daha 6 haftadayız sürekli gazım geldiğinde karnımın alt kısımları kasılıyor ağrı yapıyor bazende sadece adet sancısı gibi kasıklarımda ağrı yaşıyorum sizde süreç nasıl ilerledi yaşayanlar oldumu sonrasında geçtimi bu ağrılı kısımlar
Ahsen-Hamza Deneyimsizgebe valla ilk 15 hafta gazman gibi dolaştım sancıdan ölüyordum :( şimdi 32+3 deyim öyle bir sorun kalmadı ama şimdiden size Allah kolaylık versin bir de sarımsak tarzı gaz yapacak şeylerden uzak durun ve maden suyunu eksik etmeyin
Citirmom Deneyimsizgebe ben de aynı şeyleri yaşıyorum neden anlamadım. Yediğim dokunuyor belki ama çok zorlayıcı bir şey gaz çıkarırken de zorlanıyorum korkuyorum bir şey olucak bebeğe diye
Deneyimsizgebe Ahsen-Hamza ay çok teşekkür ederim beni bu yoldandan geçenler anlar gerçekten 😌 bu arada ebeyim ama bize kitaplarda hiç bundan bahsetmediler 😅 deneyim herşeydir
Mlsaa99 Bende gazimdan anlamıştım gebelik oldugunu cok fazla artmıştı uzun bir sure sürdü 12.haftaya kadar galiba
Deneyimsizgebe Mlsaa99 12 hafta olabilir 😅 tüm hamilelik boyunca olmasın lütfen gerçekten çok zor uykularımı bölüyor rahatsız edici
Deneyimsizgebe Citirmom kendinizi zorlamanız hem bağırsaklarınız için zararlı hemde üçüncü trimesterdede biraz sorun teşkil edebilir