Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim, ilk başta sekiz gün regli kanaması gibi kanamam oldu.
bir hafta sonra üç günlük bir kanama daha yaşadım, ondan yaklaşık 5 gün sonra 2 günlük bi kanama daha yaşadım.
Doktorum olabileceğini söyledi bu süreçte ama yine de en son gittiğimde rahim de bir kanama var mı diye falan muayene etti emin oldu. Zaten tam gününde de yeniden regl oldum. İki kere yaşadığım o kanamalar ara kanama oldu sadece. Tedirgin olmayın ama yine de doktorla iletişime geçin derim🙏🏻 benim hCG değerim çok yavaş düştüğü için böyle oldu