Hanımlar 31 + 4 olduk hareketler cok duzensiz. Yani bazen sert vuruyo (ama oyle can acitacak kadar falan degil) bazen gun boyu hareketsiz ben dinlensem kahve icsem tatlı yesem bile… yani çok endişeleniyorum. Burda oyle yaziyolar ki herkesin bebegi karnindan cıkcak kadar hareketli. Benimki bazen hafif vurup kaçıyo. Cok derinden… acaba benle ayni olan var mı