Hamilelik için deniyorum ama sürekli negatif sonuç alıyorum bata 6 gün var bugün kan vericem hadi bugün negatif çıksa 6 gün daha sabrederim olmazsa yine düşünmüyorum artık. Her ay oldumu diye düşünüp kafa patlatmak psikolojik yıpranmaktansa her şeyi hamilelik diye yormaktansa korunurum en azından bu ay korunduk gebelik yok derim eşimede bu düşüncemi belirttim sürekli hayal kırıklığı üzülme yeter artık 🙄