Kızlar 3 yıl önce sezeryan oldum çok ağır geçirdim. Şimdi tekrar hamileyim . 10 haftalık. Bu sefer normal doğum yapsam diyorum ama çok karar veremiyorum da özele gittim birkaç kez . Doğum ücreti de şuan 40 bin TL . Benim doğum Mart’ta olacağı için illa ki zam gelecek. Şimdi normal doğum yapmak için sırf bunu vermek durumunda kalacağım. Ama eğer normal doğum olamayacaksa sezeryan olcaksam yine boşuna özele gitmek istemiyorum. Yaşadığım yerde yeni açılan şehir Hastanesi var çok güzel tertemiz . Sezeryan olacaksam şehir Hastanesi’ni terciy ediyorum. Ama işte doguma karar veremiyorum belkide normal zaten olamayacak yani . İki yerdede takipli mi olsam sizce kızlar ? Siz olsanız ne yapardınız?