Zubu Merhabalar 4+2 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Doktorum kesenin sağlıklı olduğunu söyledi,fakat arkasında rahim içerisinde kanama görünüyor dedi bunun için progestan başladı bu durumu yaşayan var mı
Zeyna27 Zubu bende 5 haftalık yada 6 haftalık gittiğimde söylemişti lekelenmem yoktu kese yanında çok küçük bi alan demişti progestan kullandım daha sonra gittiğimde yoktu çok şükür 34+2 oldum sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Moz Zubu ben de 4+4 üm kese görünmwsş henüz ama rahimde kanama varmış acaba kanama kese oluşmasına engel mi
Zubu Buna çok sevindim yarın tekrar kontrole gideceğim inşallah azalmıştık ya da yok olmuştur Teşekkür ederim sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰