Gayearasatalay KIZLAR SADECE PROTEİN KAÇAĞI OLMASI PREEKLAMPSİ BELİRTİSİ MİDİR 22+6 GÜNLÜĞÜM PROTEİN POZİTİF ERKEN YAKALANIP DOĞUMUNU SAĞLIKLA YAPAN VAR Mİ TECRÜLEBELERİNİZ NELER
yokusbebek Gayearasatalay Tansiyon takibi yapılması lazım. Eğer tansiyon yüksek değilse çok bir anlam ifade etmiyor sanırım. Enfeksiyonunuz varsa ondan da kaynaklanıyor olabilir. 24 saat idrar birikimi yaptınız mı protein kaçağı için?
Marseille13 Gayearasatalay tek başına protein kaçağı preeklampsi olmuyor canım bende preeaklampsi var yüksek tansiyon ve enfeksiyon eşlik etmesi gerekiyor . 27 haftalık hamileyken başladı 20 gün falan hastanede yattım şu an kontrol altında Enfeksiyon kalmadı ,tansiyon hapla kontrol altında tutuluyor ,protein kaçağı mevcut ama oda bebeklerin gelişimini etkilemediği için doğum yaptırılmadı .Şu an 35. Haftada ikiz gebeyim ayrıca ☺️sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun ❤️❤️
Yasminnnnn Gayearasatalay Tek başına protein kaçağı preeklamsiyi ifaede etmez buna tansiyonda eklenirse preeklamsidir birde tabi 24 saatlik idrara bakılması lazım ben ilk hamileligimde çok ağır bir şekilde preeklamsi geçirdim ikinci hamileliğimde de 30 haftadan sonra protein kaçağı oldu 2+ ama 24 saatlik idrar negatif olduğu için tansiyon olmadığı için 37 haftalık doğum yaptım benim protein kaçağı olma sebebide enfeksiyon enfeksiyonum yüksek olunca protein pozitif oluyordu ilaç kullanıyordum enfeksiyonum azaliyordu protein kaçağı olmuyordu Bol bol su iç tuzu azalt yağlı yiyecekleri azalt
Gayearasatalay yokusbebek 24 saat bakılmadı sağlık ocağımın sonuçlarını doktora gösterdim kendi tahlil yaptı orda da pozitif çıkınca ertesi gün tekrar bir idrar alınıp bu idrarda 3 gün inceleme yapıldı sonuç şöyle yazıyor mikroalbümin spot idrar 2.96 Bu sonucu doktorumu arayarak söyledim normal dedi cuma tekrar tahlil yapacak ama be çok çok korkuyorum sürekli tansiyon takibi yapmaktan kafayı yedim evde bebişime bir şey olursa diye çünkü daha çok minik 🥹🥹🥹😭😭
Bahargny İdrarda protein 370 çıktı benim de tansiyon çok önemli bu esnada bundan önce geçirmiştim 35 haftada doğum yapmıştım(gebelik zehirlenmesi geçirmiştim ) şimdi 19 haftalık hamileyim yine aynı durum var gibi umarım tansiyon eklenmez 🌸🙏
Gayearasatalay Bahargny peki 35 haftadan önce mi başlamıştı sıkıntı kaç haftada başladı tam olarak nasıl beslendiniz bu durumda neler yaptınız 🥹🥹🥹
odtz Bahargny merhaba bende de başlangıcı var şişliklerim fazla yarın sezaryen olacağım 36+4 günlük doğacak sizin bebeğiniz küveze girdi mi doğumdan sonra nasıldı durum
Gayearasatalay Bahargny geçen hafta eser miktarda olan enfeksiyonum bugün yaptırdığım tahlilde 2 pozitif çıktı geçen hafta ki +proteinim bugün ++ çıktı hiç tuzlu tüketmiyorum hep haşlama yiyorum salça bile tüketmiyorum nerede yanlış yapıyorum bol su içiyorum artık anlamıyorum
Swan97 Gayearasatalay merhaba benim de 14. Haftada başladı 20 haftalığım hala devam ediyor. Kaçak artmasın tansiyon artmasın diye dua ediyorum. İnşallah sağlıkla doğurup büyütürüz bebişlerimizi
Bahargny Gayearasatalay evet 5,5 ay civarların da başlamıştı ama benim proteinle beraber tansiyon eklenince ödem oluştu zaten şükür 35+4 de açılmam da olunca hemen doğum gerçekleşti normal yolla şükür atlattım .. şimdi bunda tansiyon yok ama protein kaçağı başladı ama dediğim gibi tek başına bi anlamı yok tansiyonun çıkmaması çok önemli
busraburakefe Benim de çıkmıştı pozitif, enfeksiyon kaynaklıydı sonrasında negatife döndü. Tansiyon 10-6, 11-7 çıkıyordu. İnşallah sizin de negatife döner. Yüksek tansiyonunuz varsa doktora söyleyin düşürücü ilaç verir büyük ihtimalle
muallimehnm busraburakefe ben de sizin busraburakefe ben de sizin gibiyim. Neler yaptınız. Hastanede yatıyorum. Moral olsun.
busraburakefe Protein pozitif görünce ben de sizin gibi çok endişelendim bol su içtim, tuzsuz şekersiz yedim. Hamur işi ve abur cuburdan uzak durdum. Sonrasında negatife döndü. 27 haftalıkken pozitif çıkmıştı 10 gün dikkat ettikten sonra negatif oldu. Ama dediğim gibi enfeksiyon kaynaklıydı çok ileri idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim. Havuza girdiğimden dolayı oldu sanırım enfeksiyon.
Gayearasatalay busraburakefe ben de denize girdim üst işte ve hiç dikkat etmemiştim ağır bir enfeksiyon oldum antibiyotik kullanmama rağmen geçmedi muhtemelen ondan oldum anladığım kadarıyla şimdi çok dikkat ediyorum asla tuzlu yemiyorum benim de negatife döner mi acaba 🥹 çok sevindim sizin adınıza negatife dönmesine
Gayearasatalay busraburakefe geçen hafta eser miktarda olan enfeksiyonum bugün yaptırdığım tahlilde 2 pozitif çıktı geçen hafta ki +proteinim bugün ++ çıktı hiç tuzlu tüketmiyorum hep haşlama yiyorum salça bile tüketmiyorum nerede yanlış yapıyorum bol su içiyorum artık anlamıyorum
busraburakefe muallimehnm çok geçmiş olsun. Tansiyon takibi yaptım tuzsuz yedim sağlıklı beslendim bol su içtim. Çok şükür tansiyonum hep düşüktü sonrasında protein negatif oldu çok şükür inşallah sizin de olur moralinizi yüksek tutun Allah yardımcınız olsun
Gayearasatalay Bahargny canım bana umut oldun ben de 23 haftama giriyorum artık bu gece inşallah ben de sağlıcakla atlatırım tansiyon çıkmaz peki protein dikkat edersek negatife döner mi
Bahargny Gayearasatalay inşallah öyle olur negatife dönen çok var sadece tansiyon çıkmaması adına dikkat edersen hiçbir şey olmaz bende şuan bol su tüketiyorum tuz çok tüketmemeye gayret ediyorum ,sağlıcakla kucağımıza alalım yeter ki 🥺🙏🌸
Gayearasatalay Swan97 inşallah canım dikkat ediyor musun yediklerine içtiklerine sık idrar veriyor musun hep pozitif mi çıkıyor
Swan97 Gayearasatalay yediklerime sadece tuz keserek devam ediyorum (haftada 1 canının istediği şekilde ye doktor tuzu tamamen kısıtlamak da tiroidleri etkilermiş yoksa) bol su tüketiyorum elimden başka bir şey gelmiyor. Malesef hep pozitif çıkıyor evet Ayda bir de 24saat idrar veriyorum
Gayearasatalay Swan97 sanırım pozitif hiç negatife dönmeyecek ancak yediklerimizle dengeleyeceğiz.Bilgi için çok teşekkür ederim canım ben de senin gibi besleneyim 🙏🙏🙏
Gayearasatalay Marseille13 canımmm yolun çok çok az kalmışş yavrucuklarını sağlıcakla alırsın inşallahhh 💖💖🙏🙏🥹🥹 ben de çok çok dikkat edeyim yediklerime henüz 23 haftalık olduğum için çok korkuyorum çok erken yakalandım diye tuz yemesem de tansiyonum oynuyor arada inşallah tansiyon problemi yaşamam sağlıkla doğar bebişlerimiz 🥹🥹