Sude55 Alışverişi nereden yaptınız internet mi daha uygun oluyor disaridan görerek almak mi daha uygun. Ya da görerek almam gereken şeyler nelerdir? Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
Aylaa123 Sude55 ben a dan z ye herşeyimi bebek mobiyları dahil internetten aldım hem çesit çok daha fazla hem yorumları okuyorum kullanıp deneyimleyenleri görüyorum hemse beğenmezsem iade ediyorum yorulmuyorumda uğraşmıyorumda
Yeniyeniden Sude55 gidip görüp alanlardanim zaten eşimde bende zor beğeniyoruz nasil yapacak bilmiyorum
ssevilmommy Sude55 indirimde gördükçe sipariş veriyorum. Magzalarda daha pahalı oluyor🥹 geçen hafta e bebek sitesinden çok güzel takımlar aldım 150 tlye inanamadım yani tek alt alamazsın bu devirde o fiyata