Sedadvc Kızlar, bebegimin kordon kanini saklatmak istiyorum. Aranızda bu konuda tecrübeli olan var mı? Birkaç yerle görüştüm ama sizlerden de fikir almak isterim.
Flanoz Oldukça pahalı bir işlem herkesin bütçesi yetmiyor. Sizin sorduğunuz yer ne kadar? Bütçeniz uygunsa yaptırın
Sedadvc Flanoz Sadece kordon kanı için işlem ücreti ve ilk sene saklama dahil 12 bin, her sene saklamak için 2500 dedi yaşam bankası. Bana çok pahalı gibi gelmedi açıkçası
Sedadvc Cns123 Yaşam bankasiyla konuştum. Sadece kordon kanı işlem ücreti ve ilk yıl saklama dahil 12 bin, her sene için saklama ücreti olarak 2500 dediler senelik.
Sedadvc Cns123 Bence kesinlikle düşünmelisiniz. Allah korusun bir hastalığı olsa tedavi masrafı saklama ücretini 5 e katlar.