Bunun için neler yapıyorsunuz? Aşağıda eltim oturuyor kapıyı acsalar içerisi hep çok güzel kokuyor girişe bile yayılır. Bende sürekli evi havalandiririm siler süpürür koku falan sıkarım ama öyle hiç kokmaz. Siz neler yapıyorsunuz bunun için merak ediyorum, kullandığıniz kalıcı oda parfümü var mı?