Sehrbn_ Kızlar iki oğlum var üçüncüye hamileyim bu hamileliğim diğer iki oğlumdaki hamileliğimden farklı iki oğlumda rahat hamilelik geçirdim ama bu hamileliğim daha zor geçiyor sizde nasıldı cinsiyet farklı olabilir mi?
NisaFerhat Sehrbn_ nub teorisi kesin çıkıyor herkes bana erkek diyordu nub ile bakanlar sadece kız diyordu ve kız oldu
_ozlmm Sehrbn_ Bende oğlum da zor hamilelik geçirdim kızıma hamileyim çok rahat geçiyor maşallah diyeyim 😂 oğlum da Çin takvimi tuttu kızımda tutmadı kan yenilemeden baktım bir tek o tuttu onun dışında ben ikisinde de ekşi yedim hiç tatlı yemedim😂
evoo0 Sehrbn_ benimde 2 oğlum var rahat geçti tatlı yedim uykum çoktu bulantim olmadı şimdi 18 haftalik hamileyim bulantim çok oldu uykum pek yoktu eksi acı yedim iştahım azaldi zor geçiyor aşırı duygusalim cinsiyeti kız yani cinsiyeti farkli olduğundan belirtiler değişiyor
Sehrbn_ NisaFerhat Devlet Hastanesi’ne gidiyorum ve şu ana kadar bana ultrason kağıdı vermedi hiç.. Bir daha ki randevum 15+5 denk gelicek söyler umarım..
Sehrbn_ evoo0 bende öyleyim işte şu an yediğim bir lokmanın hesabını yapıyorum çünkü çok kötü oluyorum mide bulantım çok fazla yiyemiyorum yani ama iki oğlumda rahattım yemekdede içmektede kusmam bulantım hiç olmadı ..