Asi_07 Aysmaa tahlillerim normal çıktı kullandığım ilaçlar fazla değil aslında kan hapı multivitamin ve OMEGA 3 var sadece her gebenin kullandığı
616171_ Asi_07 bende bunları kullanmaya başlayacağım aldım tok karnına demiş eczacı hangi öğünlerde ilaçları alıyorsunuz
Asi_07 616171_ kan hapı günde bir kez sabah aç karnına diğer vitaminleri günde 1 kez tok kullanıyorum öğün olarak da bazen sabah bazen öğlen alıyorum uyku düzenim bu aralar olmadığı için