Arkadaşlar hiç böyle bir durum yaşadınız mı ? Ben adete 4 gün varken kan testinde 0.6 ile negatif sonuç aldım adet günüm geldi olmadım aradan iki gün geçti şaşmaz normalde yine olmadım 3.gün gebelik testinde çift çizgi gördüm !](şaşkınım!