Arzumm Kizlar benim fsh hormonum yuksek 12.8 ve oynuyo ysni ilk hep 7 kerdeydi sonsa 12 oldu yine tahlil verdim 8 oldu sonra yine 12.8 oldu bunlar hep aradan zaman gecmeden 1 aylik sure ile bakilan hormon tahlillerim dr hic bi ilac vermedi ve bieaz arastirdim testere disli civan percemi veya hayit otu ise yariyomus diyolar bunlari kulanip fsh normale donen varmi veya hamile kalan bana yardimci olurmusunuz
kubb Arzumm hayıt otuda genel yumurtalık içinmiş bugun baya bi araştırdımda genelde yumurta tembelliğinde kullanıyorlar
Arzumm kubb inşallah ise yarar bende almayi dusunuyorum ama cay olarak icemem balla yesem olmazmi acaba onu arastryom