merimiri Kızlar bugün 36. hafta girdim nedense bu hafta çok yavaş geçti gibi geldi bana sürekli rüyamda doğurduğu mu görüyorum şu an için çok fazla bir ağrım sızım yok bugün gün içinde birazcık kasık bölgem de oldu o da biraz iş yaptığım için sanırım yatıp uzanınca birtık daha iyi oluyorum bebek en son başı yukarıdaydı şu an ne oldu bilmiyorum sanırım hala aynı 🤷🏻♀️ama aşağıya öyle bir baskı yok bakalım göreceğiz 10 günde bir kontrole gidiyorum sizde durumlar nasıl ? Hamilelik bu malum bugün çok iyiyim dersin akşama kötü olursun bilemiyorum 🥰🤲🏼
bbaharayy merimiri ben de 35+5teyim sırtım çok ağrıyor ve regl ağrısı gibi bir ağrım var işe de gidiyorum dayanamıyorum artık 😫
esdemiralay merimiri 35. Haftadayım tam . Öyle aşırı bir ağırlaşma yok vücudumda ama bel ağrılarım yoğun oluyor . Özellikle ayakta kalınca 🥹 Onun dışında böyle haftada 2-3 kere kasık ağrılarım olmaya başladı. Karnım böyle ineceğine sanki git gide yukarı doğru çıkıyor gibi.Günler de bir o kadar yavaşladı ki hiç geçmeyecek gibi geliyor artık 😂
bilgeeS merimiri bende bugın gittim geçen hafta baş aşağıydı şimdi makat gelişli devlette 40 a kadar bekleriz diyor dönerse dönmezse sezeryan dedi
Adenmom_ merimiri 36+2 yiz hala çalışıyorum bir an önce bu haftayı doldurup izne çıkmak istiyorum çünkü artık çok ağırlaştım canım çok yatmak istiyor evde bir ton iş var sadece hastane çantasını ayarlamıştım acil durum için ama geri kalan çocuk odası kıyafetleri düzeni yıkaması duruyor gözüm de büyüyor vallahi 🥹 ben de ara ara bel ağrısı oluyor çok aşağı inmiş gibi hissetmiyorum 35. Haftada NST çekinmiştim doktor normal demişti haftaya tekrar gideceğim bakalım inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 😊
merimiri bbaharayy esdemiralay bilgeeS refran bbaharayy Adenmom_ Kızlar benim haftalarda olduğunuz için size sormak istedim direk sabahları uyandigim zaman bir baş ağrısı oluyor böyle hani basın ön kısmında gün içerisinde geçiyor ama her sabah oluyor artık en son üç gündür falan var dün de biraz yürüyüş yaptım günler sonra normalde pek dışarı çıkmıyordum son zamanlarda ondan sonra kasık ağrım oldu merdiven çıktım indim biraz sonra uyumuşum zaten geçmiş ağrılar sanki ufaktan sancılanmalar artıyor gibi sizde nişan gelme falan oldu mu 🤷🏻♀️
merimiri esdemiralay Gün sonu bel ağrısı falan bende de oluyor çünkü bütün gün ayakta kalıyorum evde işte orayı temizle burayı toparla yemek falan derken ister istemez bel ağrısı oluyor Ama yani hani agridan duramıyorum şeklinde bir şeyim henüz yok 🤷🏻♀️
merimiri bilgeeS Dur bakalım canım daha var kısmetimizde ne varsa onu yasayacagiz hiç kendini sıkıp üzme 🤲🏼
refran 36+6. Artık günler çok yavaş geçiyor. Bel ağrım ve bebişin sert hareketleri dışında idare ediyorum. Çok çabuk yoruluyorum. Normal doğum için yürüyüş, egzersiz vs yapmak istiyorum ama vücudum pek elvermiyor sanki ya da ben biraz çıt kırıldımım 🥲
merimiri refran benim 33 34. haftaya girince alt kısımda acayip bir baskı vardı o zaman bebek baş gelişti çok gezmeye cesaret edemiyordum zaten yani merdiven de zor çıkıyorum o yüzden açıkçası bu ara tamamen evde hareket modundayım ya bu birkaç gündür daha iyiyim bilmiyorum belki de şey doğum çok yaklaşınca böyle bir şey gelirmiş rahatlık gelirmiş kadınlara belki de o durumdayım☺️😂
merimiri Adenmom_ bende 36 + 1 canım kesinlikle haklısın ben de sürekli uzanmak istiyorum calistigimi düşünemiyorum bu süreçte yani zor olmalı ve ev işi de bitmiyor çocuğun eksikleri de bitmiyor hani bavulu da hazırlıklı bilmem ne onları da yoğunlaşmak lazım bence sen de bir an önce yap çünkü 37’de bile doğuran çok fazla insan var şimdiden hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebişin ❤️
Adenmom_ merimiri evet hafta sonu ilk işim bebişim hazırlıklarını bitirmek olacak , gerisini bir şekilde hallederim sağlık olsun da ☺️
esdemiralay merimiri Nişan gelme durumu olmadı benim baş ağrımda yok ama adet ağrılarım başladı yattığımda hafifliyor ama kalktığımda devam ediyor genelde
Adenmom_ merimiri nişan gelme durumu olmadı ama kasıklarım ara ara ağrıyor takip ediyorum şu anlık ama düzenli bir ağrı yok günde 1-2 defa ani ayağa kalktığım zamanlar oluyor