b-bg benimde iş yerim böyleydi 4 aylık hamile iken 7,5 saat çalışmam gerektiğini öğrendim. Çok sorun çıkardılar diretmeye çalıştılar fakat ben kazandım izine çıkana kadar 7,5 saat çalıştım şeninde öyle çalışman gerek asla işten çıkaramazlar korkma git konuş 37,5 saat çalıştım paramdan da kesmediler hafta sonu çalışma yoktu bizde çünkü 8:30-19:00 çalışıyorduk ben 17:30 da paydos ediyordum hep