Kızlar merhaba . 2. Gebeliğim şu an ilk gebeligimde iğne yaptırdım. Doğumdan sonra da yaptırdım. Şimdi tekrar yaptırmam gerekiyor mu. Doktor 2hafta sonrası için gün verdi tahlil yapacam sonuca göre kan uyuşmazligi için iğne olup olmayacağını soylicekmis. Nasıl bir tahlil bu bilgisi olan var mı acaba