Benim de doğumum Ekim sonu ben de aynı durumdayım 3 takım hastane çıkışı var alt üstlü takım tulumları falan var setlerin içinde, bir de alt üst takım aldım yenidoğan yine ekstradan. zaten 20 gün 1 ay giyebiliyormuş en fazla onları o yüzden yenidoğan çok abartmaya gerek yok 3 ay alt aldım 4 tane onlara üst zıbın arıyorum bir kaç tane tulum aldım yine 3 aylık 6 aya kadar çabuk büyüyormuş zaten hepsinden bir kaç parça olsun yeter diye düşünüyorum 6 aya kadar ama beyaz iç atlet çıtçıtlı badi çok aldım değiştirmelik 6.aya kadar kısa kol kolsuz ve uzun kollu olmak üzere, yani dışarda da peluş üst aldık peluş battaniye falan alta da yün yelek bişiler giydirilir tam kışın soğuğunda çıkarılacalsa