Kızlar merhaba daha öncede yazmıştım tekrarlayan gebelik kayıplarım var diye doktorum sorunumuz ne olduğunu buldu ve gebelikte kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıcaz dedi bugün test yaptım silik çizgi çıktı kan verdim beta 77 çıktı adet günüme 2 gün daha var değerim sizce normal mi bi de hemen iğneye başlamam lazım mı korunmayı bıraktığımdan beri corasprin kullanıyorum zaten değerimin yükselişine göre cuma günü doktora giderim dedim ama geç kalmış olmam dimi