Şubat ayında kimyasal geçirdim bende beta değerim 96ydi 211 e kadar yükseldi, sonrasında kanamam olunca hastaneye gittim tekrar betama bakıldı değerim 127 düşmüştü. Doktor sağlıksız gebelik olduğunu söyledi. İlk gebeliğimdi benimde. Kanamam bitti, peşine hamile kaldım, martta. Genelde kimyasal peşine hamilelik hemen oluyomuş, kan pıhtılaşmasından vitamin düşüklüğü falan olabiliyormuş. Bu gebeleğimde ilk haftalarda kan sulandırıcı kullanmıştm ama doktorum bıraktırdı sonrasında. Şuanda 24 haftalık hamileyim. Kan pıhtılaşma değerlerinize falan mutlaka baktırın. Ama insallah sağlıklı bebişlerimiz olsun🌸