Yagmurrnurr Kızlar böbrek sancılarımdan dolayı planlı olarak doğumua karar verdik ilk doğumum sezaryenden çok korkuyorum suni sancı verilecek akşama kadar gelmezse sonrasında alınacak pazartesi 38+2 oluyorum sancıyla açılmalarımın olması için ne yapabilirimm