ikiaslanannesi80 Kızlar hepsiburada özel civil sayfasında çok güzel indirim var 3′lü ve 5 li hastane çıkışları 150₺ düşüyor sepete eklendiği zaman 4 lü set 2 zıbın 2 alt 250₺ düşüyor 25₺ de kupon veriyor ben bunların hepsini 390₺ sipariş verdim ihtiyacı olan anneler kaçırmayın derim😊
Minat9496 ikiaslanannesi80 aldıkların çok tatlı güle güle giysin bebis gayette uygunmus teşekkür ederiz bilgi için 🤩
ikiaslanannesi80 Barbie77 Daha yeni sipariş verdim bugün ama diğer eksiklerini de hep civilden aldım bir tane daha oğlum var 2 senedir sürekli kıyafet vs alışverişini civilden yapıyorum şimdiye kadar sorun yaşamadım bu takımlardan aynısını oğluma da almıştım tavsiye ederim fiyatları normalde mağaza da pahalı ama kaliteli ürünleri böyle indirimler de güzel oluyor yakalayınca almak lazım yumuşak kalıpları ama biraz küçük bi beden büyük alıyorum her zaman☺
[silindi] Kumaşları çok güzel %100 pamuk ben de bir kaç parça tulum önlük elbise falan bişiler aldım bebeğime civilden
ikiaslanannesi80 [silindi] Evet çok güzel ben ilk bebeğime de sürekli civilden alıyorum sorun yaşamadım şimdi ikinciye hamileyim bu bebeğime de civilden aldım
Damlaozzz [silindi] Kahve takım bana hediye geldi bayılmıştım kumaşı ve rengi çok güzel şapkasını bulursanız onada bakın tam takım oluyor güle güle kullanın sizde inşallah 😍
ikiaslanannesi80 Damlaozzz Güle güle sağlıkla giysin bebişler inşallah civilin kalitesi çok güzel bende çok beğeniyorum 🥰