Gizem34 sorma sorma bizimkiler aynı hele eşim on kez sordu gercek mi erkek belki kızdır doktor bilememistir diye:) herkes kız bekliyordu tabi önce saglikli olmasi önemli ama bu devirde 2 cocuktan fazlası gerçekten insanı zorluyor tek korkum 3. Yü kız olsun diye düşünür müyüz acaba diorum herzaman 2 cocuk istemistim 3. Hic istemiorum cok zor büyütmek