Merhaba hanımlar, hastane cantasi icin bebek maması almayı düşünüyorum hangi markayı almalıyım.. Emzirmeyi cok istiyorum ama epilepsi hastasıyım genel anestezi ile doğumu düşünüyorum. Ben bebekle iletişime geçene kadar perişan olsunlar istemiyorum hangi marka sizler bebek maması kullanmistiniz ? Benim gibi olup süreciniz nasil ilerledi