dem34 meryemsultan54 benim duyulmamıştı endişe etmeyin belki duyulur belki duyulmaz bilemem ama korkulacak bir durum değil 8 haftalıkken duydum ben daha çok Küçük oldukları için genelde duyulmuyor
HazelSeren meryemsultan54 6 haftanın içerisinde duyduk ama az duydu yeni başlamıştı 7 hafta da gıttım tam duyduk canım
Fatma-K meryemsultan54 ben tam 6+4ken duydum doktor 6+6 dedi ölçüme göre. Duyamazsanız da endişelenmeyin bazen geç döllenme olabilir daha zamanınız oluyor ben de o dönem çok stres yaptım sonra kızdım kendime siz yapmayın 🤗☺️
Fatmaacylnn meryemsultan54 ben 6 haftalıkken duydum ama bazen duyulmuyor korkulacak bişey yok daha minnak oldukları için duyulmuyomuş bazen🥰
Fatmaacylnn meryemsultan54 ben 6 haftalıkken duydum ama bazen duyulmuyor korkulacak bişey yok daha minnak oldukları için duyulmuyomuş bazen🥰
simge201 meryemsultan54 evet çok şükür duydum. Karından gözükmedi ilk başta. Alttan bakınca çok şükür duyduk kalp atışını. İki hafta sonra kontrole çağırdı. Şu anlık bir sıkıntı yok çok şükür
Asyatsdmr Bende dün gittim 6+6 olmasına rağmen kese göründü ama kalp atışı duyamadık haftaya tekrar gidicez doktor normal dedi
Aslaninannesi_ 6.haftada kalp atışını görmüştük ama çok güçlü olmadığı için duymamıştık 7+2 de duyduk