buse76 Kızlar bu ay klomen kullandım ve adet oldum 3 cm kist oluşmuş doktor yeni bir tedavi vermedi yumurta büyümüş ama çatlamamis dedi ayın 30 unda çağırdı tekrar bakacak sizce kist için ne yapmalıyım evde doğal olarak kürlerden