Tkose olabilir bazı doktorlar şeker yüklemesini daha ileri haflatalarda yapmayı doğru buluyor. Benim doktorum da 28-29. haftada yapmıştı, şöyle diyordu eğer 23-24 te yaparsak sonradan çıkabiliyor ben 30. haftaya doğru yapıyorum. Belki bugün ki doktor da bu şekilde düşünmüştür