Eslam canım benim daha 50 gün oldu doğum yapalı kanamam azar azar sürekli devam etti 40 gün🥲 ödemeler şişlik ler çoğu kez 1 haftada iniyo ama benim 10 günde geçti gitti şükür. 15 günde dikiş yerlerim toparladı şükür. Ne yenmeli ne yenmemeli bişey diyemiycem o kadar tecrübeli değilim gaz için ilan kullanıyoruz biz çocuk doktorumuz verdi bir de prebiyotik ilaç verdi. Saatli verince bi nebze daha rahat oluyo. Kolikse bebeğin her gün aynı saatte banyo yaptırmaya, ayaklarını üşütmemeye gayret etmek gerek