Kardelen92 Ayakta biraz kalınca yürüyünce baskı iğne batması hissediyorum sebebi ne olabilir benle aynı olan varmı ? Yatınca belli süre sonra geçiyo
Tugba220 Kardelen92 aynısı oldu bende postta açmıştım bu konuda doktorum normal olduğunu bebeğin rahmin büyüdüğünden dolayı aşağıya doğru bir baskı hissinin normal olduğunu söyledi. Sancı seklindeyse uzun sürerse dinlenmekle gecmiyorsa bu önemli dedi
Kardelen92 Mery6619 en son doktora gittiğimde açıklığın yok herşey normal dedi uzunluğu bilmiyorum enfeksiyonda çıkmamıştı