1gamze yok canım zaten ne diyecek amaan, internette okuduklarımızı vs söylüyor onlarda, bazı şeyler sebepsiz oluyor, ama siz kafanızı rahat tutana kadar su çoğalmaz demedi demeyin, benim bebiş kendimi strese soktuğum gün karnımda takla atıyordu ya, o gün kendime o kadar kızdım ki, neden henüz olmayan şeyleri düşünüp kendimi strese soktum yetmemil gibi bebişi etkiledim. Allahtan güçlü değilim ki o ol derse olacak herşey güzel, olma diyecekse herşey güzel gittiği anda bile bi aksaklık çıkacak, siz elinizden geleni yapın, ve hep dua edin Allah, sonra bana yazarsınız ben size diyorum 38 den erken gelmez dediklerimi yapsanız
Burada ondan bundan sorup kendi kafanızı yormayın, sağlıklıyım, gencim, iyiyim bebişim de iyi, zamanında gelecek deyin hep, bunlar daha etkili , öpüyorum sizi