Kızlar bir belirtim yoktu çok hafif kasık ağrısı dışında. Önlem amaçlı doktorum idrar tahlili istedi biraz enfeksiyon çıktı maalesef. Lökosit 5 altı olmalı bende 7,8 çıktı antibiyotik yazdı infex onu kullanıyorum 2 gündür. Biraz moralim bozuldu açıkçası. İdrar kültürü falan da istemedi, bu ilacı kullanan var mı?