Merhaba hanımlar 3 temmuzda kürtaj oldum ve halen adet olmadım bugün tam 50 gün oldu doktora gittim altan muayene de kese gibi birşey görüyorum dedi kan ve idrar verdim yarın sabah ultrason çekilecek kafam çok karıştı aranızda kürtaj sonrası hiç adet göremeden hamile kalan var mı biraz uzun oldu hakkınız helal edin.