Dün sağlık ocağında tahlil vermiştim kolestrolum ve trigliseridim çok yüksek çıkmış 1 ay önce normaldi beslenmem de değişmedi kilo da almadım neden böyle oldum anlamadım doktor kontrolünden de yeni çıktım sayılır tekrar gidip soramam şu an. Neden olur acaba bilen var mı