Damlaozzz Xxxxci Çekim yapıcaksanız kesinlikle çekimde 1. yi kullanın hemşireye başka verin ilk giydiği kirleniyor çünkü
Xxxxci Mery6619 bende 1 ve 3 arasında gidiyorum ama senin gibi düz beyaz olsun istiyorum bir yandan da
Xxxxci Mery6619 ben beğendim waffle kumaş gibi görünüyor ama yumuşacık altına uzun kollu body ile giydirmeyi düşünüyorum kasımda doğacak çünkü bebeğim
Xxxxci Yazmelegi_ onu göze alarak vereceğim ilk giydiği de güzel birşey olsun istiyorum 🥲 beyaza en azından bişeyler dökerim çıkarırım lekeyi ama renklide bozar diye düşündüm
Mery6619 Xxxxci benim dogumum da Ekim sonu Kasım başı inşallah vaktinde doğarsa. Waffle kumaş aceba sert mi olur diye tereddüt etmiştim
Xxxxci Damlaozzz çekim için isimli takım yaptıracağım ilk giydiği de şık güzel bişey olsun istedim ama kararsızım 😖🥴
Xxxxci 61fragnat çok şık duruyor dimiii 🥰 bahsedilen gibi çok leke falan oldu mu ? Beyaz diye bir şekilde çıkarırım lekeyi diye düşünüyorum ama bilemiyorum