Kızlar pazartesi günü 39. Haftamızda doktorumuz suni sancı vererek doğumu başlatmak için bizim yatışımızı yaptı.Suni sancıyı 5 saat boyunca aldım.Ağrı eşiğim gercekten çok yüksekmiş.Hiç hissetmedim.Fakat hiç bir şekilde açılmam olmadı.Çatım her şeyim normal doğum için müsaitti.Bebekte gelişim önden gittiği için biraz kiloluydu.En başından beri normal doğum için destek gördüğüm doktorum beklemek istersen bekleyelim istemezsen sezeryana döneriz dedi.2 saat daha bekledim.hiç bir şekilde açılma olmayınca eşim sezeryana dönelim dedi.İyice stres olmuştuk korkmaya başladık.sezeryan olmak istediğimi söyledim hemen sezeryana alındım.iğneden çok korkuyordum ama hic hissetmedim.bebişimi 5 dk içinde aldılar.🙃bende 15 20 dk içinde ameliythaneden çıktım.her şey çok güzeldi kızlar.