18082018 Kızlar normalde 37+6 haftalık gebeyim normalde bir hafta geç döllenme denildi hep son gidişimdede 2 hafta geriden geliyor dedi dkt diğer hafta gel eğer hala aynıysa çocuk gelişmez suniyle başlatırız dedi korkuyorum fikri olanlar yazabilir mi doğumu nasıl kendim başlatabilirim
Icon-sevo3 18082018 benim ikinci gebeliğim bu şekilde oldu canım. 1 hafta geriden geliyor gibiydi geç döllenme denildi ama tüm ölçümleri birbiriyle uyumlu olduğu için gelişim geriliği yoktu. Sadece ultrasona göre 40 haftam dolduğu için doktorum suni sancıyla doğumu başlatmak istedi. Doğurdum da fakat hep aklımda soru işareti kaldı acaba daha bekleyebilir miydim? Günleri daha var mıydı diye? Şu an yine hamileyim doktorum yine suni ile başlatmak istiyo doğumu ama ben beklemek istiyorum daha 38+3 haftamdayım .
18082018 Icon-sevo3 peki kaç kilo doğdu bana karın çevren dar bebek bir hafta daha gelişmezse alıcaz dediler ve ben üst üste hamile kaldım spiral ile hamile kaldım korkum bi sakatlık olmadı kansız kalmışım vitaminlerinde hiç iyi değil dedi peki seni şimdi neden doğurtmak istiyorlar
Icon-sevo3 18082018 3 kilonunun üzerinde doğdu hep çocuklarım. İkinci , üçüncü doğumlar daha kolay oluyor, süreç daha çabuk ilerliyor diye beklemek istemedi doktorum. 40 haftadan sonrası riskli olabiliyor , bebek kakasını yapabiliyor, suyu azalıyor vs.
Icon-sevo3 18082018 ek takviye bir şeyler yaptınız mı? Ben en başından beri multivitamin, kan ilacı, demir ilacı kullandım hep.