irem-16 Merhaba arkadaşlar, Bursa hayat hastanesinde özlem hanıma giden, doğum yapan arkadaşlarım tecrübelerini yazabilir mi acaba
masal1612 irem-16 komşum dogum yaptı hic memnun degil 6 aylıktan bebegini alcaklar olmuslsr hıc gitme o mebur. Kaldıgı ıcın gitmşl degiştiremedi dye gitme hc
ZxB55 Kapısından bile geçme bana yanlış rahim filmi çekti daha sonra gittigim doktorlar hatalı çekim oldugunu soyledi zaten bir soyledigi obür soyledigini tutmuyor Allahtan bulsun…