Ben ilk gebeliğimde Medicana da Neriman hanıma gittim. Çok memnun kaldım. Sakin bi yapısı var. Sakin ses tonuyla herşeyi tane tane anlatıyor. Şuan ikinci gebeliğim. Lotus plazaya geçmiş. Oraya gidiyorum ama ultrason fotolarını a4kağıdına basıyorlar. Net çıkmıyor. O kadar para veriyoruz niye böyle yapıyorlar anlamış değilim. Medicana da 4boyutlı ultrasonda da bakıyordu. 12haftalığız. Henüz 4boyut göstermedi. Cihazda var mı 4boyut bilmiyorum